Een Nieuwe Start voor Kogerveld en De Lindenboom

Openbare basisschool en kinderopvang in Oostzijderpark

Over het project

In 2026 openen wij in Oostzijderpark een gloednieuwe school en kinderopvang. Op deze webpagina houden we je op de hoogte van alle ontwikkelingen rondom de bouw en opening van de school. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan het ontwerp van het gebouw waarin straks een openbare basisschool, kinderopvang en gymzaal komen.

Leuk te weten

Over de nieuwe school

Moderne Faciliteiten

Onze nieuwbouw biedt de nieuwste faciliteiten die bijdragen aan een optimale leerervaring.

Duurzaamheid

De nieuwbouw is ontworpen met duurzaamheid in gedachten, met energiezuinige oplossingen en milieuvriendelijke materialen.

Lekker buitenspelen

Bij de inrichting van het schoolplein stimuleren we beweging.

Veilige Leeromgeving

Wij zorgen voor een veilige en gezonde omgeving waarin kinderen zich kunnen concentreren op hun ontwikkeling.

Innovatief Onderwijs

Met moderne technologieën en innovatieve lesmethoden bereiden wij onze leerlingen voor op de toekomst.

Gemeenschapsgevoel

Onze school bevordert een sterk gemeenschapsgevoel. Ons schoolplein is buiten schooltijden toegankelijk voor omwonenden.

Blijf op de hoogte van onze nieuwbouw!

Mis niets van deze spannende ontwikkelingen. Laat je mailadres achter.

Bij ons zien we dat veel kinderen tot bloei komen. Wat fijn om al die vrolijke gezichten straks in een nieuw schoolgebouw te zien.

Joyce Ooms

Directeur Obs Kogerveld & Obs De Lindenboom

Aankomende Evenementen

Er zijn nog geen evenementen beschikbaar